Většina silničních karbonových kol, má držák přesmykače z duralu přinýtovaný. U nejvyšších modelů kol Scott je to ale jinak. Z karbonu je vlastně úplně všechno. Ukázalo se však, že šetřit…
Kdo má karbonové kolo Kona Hei Hei určitě ví, že nejslabší článek tohoto jinak skvělého bajku je uchycení zadní patky přehazovačky. Karbonová kona má opravdu velmi specifický hák přehazky s…
Abych řekl pravdu, úplně ze všeho nejraději přelakovávám nové drahé rámy… Je to taková sadistická hra na Šivu ničitele. Prostě někdo k vám přinese nové drahé kolo, vy ho rozeberete,…
Letos další přestavba 1×12, ale konečně ve stylu SHIMANO XTR! Po roce testování 1×12 SRAM Eagle a Sunrace a mnoha úspěšných přestavbách jsme projeli i dlouho očekávané XTRko. A asi…
Tento SPECIÁLNÍ OCHRANNÝ BOX NA KOLO jsme vyrobili na přání triatletů, kteří často létají na závody s nerozebiratelným časovkářským speciálem. U většiny moderních časovkářských kol se totiž nedají jednoduše demontovat…
Oprava karbonového rámu Bianchi XR.2 Další krásná oprava horní rámové trubky, o která se již pochybovalo. Vnitřní i vnější laminace, spoustu hodin broušení a kvalitní lak znovu dokázaly, že: „kde…
Celkem často se k nám dostávají opravy protočených ložisek v karbonovém rámu. Takové zaseklé ložisko se začne v karbonovém sedle pohybovat a vytvoří omačkáním vakl, který se pak projeví vůlí…
Kufr na kolo. Dvě šířky: 27 cm silniční a 31cm horský Minimalistické rozměry 125x78x27cm. Váha kufru je zhruba 8-9kg, takže se vejdete do váhového limitu. Inovovaná…
Specialized EPIC FSR comp carbon 2018 je u nás na testování. A co je nového? No není toho zrovna málo. Nové je vlastně úplně všechno. zadní vidlice je na jednočepu…
OPRAVA KARBONOVÉ PATKY Karbonové patky jsou často nejproblematičtější místo na rámu. Když vám závit osy zadního kola probrousí drážku pro uchycení náby, kolo se vám v zadní stavbě zkříží a…